Τρόποι & διαδικασία επιστροφής

 "Διάλεξα λάθος νούμερο"

Επιστροφές Προϊόντων

   Ο πιθανότερος λόγος για επιστροφή είναι να έχετε κάνει "λάθος" στο νούμερο σας. Δεν είναι απαραίτητα λάθος, αλλά ίσως να προτιμάτε τα εσώρουχά σας, λίγο πιο στενά ή λίγο πιο φαρδιά επάνω σας. Μην ανησυχείτε. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

"Τελικά είναι πιο κόκκινο από όσο φανταζόμουν"

   Μπορεί να μην είναι το χρώμα όπως το θέλατε ή να το φανταζόσασταν διαφορετικά. Μπορεί να σας φάνηκε διαφορετικό το σχέδιο στην φωτογραφία. Μην ανησυχείτε. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να διαλέξετε κάτι άλλο. Μπορείτε ακόμα να πάρετε και τα χρήματα σας πίσω (δυστυχώς τα μεταφορικά δεν μπορούν να πιστωθούν).

 

Βασικές προϋποθέσεις για επιστροφή προϊόντων

  • Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί

Λυπούμαστε αλλά λόγω της φύσης του προϊόντος και για την διασφάλιση της υγιεινής των πελατών μας, δεν θα αντικαταστήσουμε εσώρουχα που χρησιμοποιήθηκαν με κανένα τρόπο. Χάνετε το δικαίωμα της επιστροφής όταν τα είδη φορεθούν είτε αυτά πλυθούν είτε όχι. Για αυτό σε καμία περίπτωση αν θέλετε να το επιστρέψετε, μην τα χρησιμοποιείτε. Γίνονται δεκτές μόνο επιστροφές προϊόντων που ΔΕΝ χρησιμοποιήθηκαν με κανένα τρόπο.

  • Να επιστραφούν πριν σκονιστούν

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος. Θεωρούμε ότι εντός 14ημερών είναι αρκετά μεγάλο διάστημα για να αποφασίσετε τι θέλετε να κάνετε. Υπολογίστε σε αυτό το χρόνο και την μεταφορά που συνήθως παίρνει από μια με δύο ημέρες.

  • Τι άλλο;

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές ή λεκέδες. Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Χρησιμοποιείστε το ιδιο χαρτοκιβώτιο που σας αποστείλαμε την παραγγελία σας. Το προϊόν προς αντικατάσταση πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την απόδειξη αγοράς πρωτότυπη ή αντίγραφο. Την απόδειξη θα σας την επιστρέψουμε με τα νέα είδη και την νέα απόδειξη.

 

Πόσο θα κοστίσει όλο αυτό;

   Μπορείτε να αποστείλετε το δέμα με όποιο τρόπο σας εξυπηρετεί και σας συμφέρει. Αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κούριερ που σας παρέδωσε το δέμα και να χρεωθήτε το ποσό των 3€. Το ποσό αυτό δεν το πληρώνετε στην κούριερ, αλλά αφαιρείτε από την αξία των ειδών που επιστρέφετε.

  

 

Εντάξει, πως τα επιστρέφω;

   Συσκευάστε τα είδη στο κουτί που σας αποστάλθηκε. Αν μας αποστείλετε τα προϊόντα σε σακούλα, θα καταστραφεί η χάρτινη συσκευασία τους και θα αναγκαστούμε να σας τις χρεώσουμε.

1. Καλέστε την ACS Courier στο τηλέφωνο 801 500 1111 ή στο 210-8190000 ώστε να παραλάβει το δέμα σας ή παραδώστε το εσείς στο κοντινότερο κατάστημα. Θα το αποστείλετε με χρέωση παραλήπτη.

2. Σημειώστε και συμπληρώστε το λόγο της επιστροφής στην απόδειξη αγοράς. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε στο δέμα σας την απόδειξη αγοράς ή αντίγραφό της.

3. Εφόσον θέλετε αντικατάσταση των ειδών (άλλο προϊόν ή άλλο νούμερο), κάντε μια νέα παραγγελία στο κατάστημα και στις παρατηρήσεις γράψτε: "Επιστροφή της παραγγελίας (αριθμός: ΧΧΧΧ)". Εμείς θα περιμένουμε να λάβουμε την επιστροφή σας και έπειτα θα αφαιρέσουμε από την αξία της καινούργια σας παραγγελίας, την αξία των ειδών που επιστρέψατε (μείον τα μεταφορικά).

 Τελειώσατε.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται;

      Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, κάνετε τα δύο πρώτα βήματα και παραλείπετε το 3ο βήμα. Μόλις λάβουμε το δέμα σας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει μέσου του ανάλογου κανάλι πληρωμής (πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, τραπεζική κατάθεση, paypal) ενώ στην περίπτωση αντικαταβολής θα χρειαστεί να μας γνωστοποιήσετε (στο έντυπο που θα βρείτε μέσα στο δέμα) τον τραπεζικό σας λογαριασμό και την τράπεζα (Alpha, Eurobank, Εθνική, Πειραιώς) για να σας τα καταθέσουμε.

        Αν δεν έχετε λογαριασμό σε καμιά από τις παραπάνω τράπεζες, τότε θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα του τραπεζικού εμβάσματος προς και από την τράπεζά σας. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην πραγματική αξία των προϊόντων αφού αφαιρεθούν τα έξοδα επιστροφής (αν τα στείλετε με δική σας χρέωση δεν υπάρχουν έξοδα επιστροφής) και όχι στο γενικό σύνολο της παραγγελίας σας (που συμπεριλαμβάνει και τα μεταφορικά). Τα έξοδα μεταφοράς καθώς και έξοδα αντικαταβολής δεν επιστρέφονται.

Παράδειγμα A:

Παραγγελία με 4 τεμάχια

Αξία τεμαχίων 40€

Έξοδα μεταφοράς 0 (είναι δωρεάν η αποστολή πάνω από 40€)

Έξοδα αντικαταβολής 1,30€

------------------------------

Σύνολο παραγγελίας 41,30€

> Επιλέγετε να επιστρέψετε τα 3 προϊόντα με χρέωση παραλήπτη (χρέωση δική μας), συνολικής αξίας 30€

Από την αξία των 30€ θα αφαιρεθούν

-  3 €  Τα έξοδα επιστροφής

οπότε και θα σας επιστραφεί το ποσό των 27,00 €

Παράδειγμα B:

Παραγγελία με 5 τεμάχια

Αξία τεμαχίων 40€

Έξοδα μεταφοράς 0 (είναι δωρεάν η αποστολή πάνω από 40€)

Έξοδα αντικαταβολής 1,30€

------------------------------

Σύνολο παραγγελίας 41,30€

> Επιλέγετε να επιστρέψετε όλη την παραγγελία με χρέωση παραλήπτη (χρέωση δική μας), συνολικής αξίας 40€

Από την αξία των 40€ θα αφαιρεθούν

-  3 €  Τα έξοδα επιστροφής

-  2,60 €  Τα έξοδα αρχικής αποστολής

οπότε και θα σας επιστραφεί το ποσό των 35,40 €


Χωρίς προϊόντα

To be determined Μεταφορικά
0,00 € Σύνολο

Αγορά